In mijn speurtocht op zoek naar leuke Belgische Webshops ontdek ik Little Pumpkin. Okay, ik moet eerlijk zijn. Ik heb deze shop niet online gevonden, maar heb hen ontdekt op vrijdagavond om 19u in het VTM – nieuws.
Wat ik onthouden heb, is dat de eigenaars chefs zijn, maar doorheen heel de corona-shizzle een prachtig nieuw concept bedacht hebben.
En wat voor één. Volgens mij slaagt dit zo hard aan. Ik heb in ieder geval het verdere nieuws maar met een half oor gehoord, want ik was al aan het surfen op hun website. Want dit is ideaal voor ons, mijn gezin en voor mijn zoon van twee.
Little Pumpkin maakt namelijk babyvoeding, puur natuur en biologisch.
Wat koop je in de webshop?
In de shop van Little Pumpkin koop je foodboxen voor je baby. Je kiest uit de Favourite of de Seasonol box. In elke box zitten 8 potjes van 180 of 250gr babyvoeding. Je hebt een box voor je baby van 6 tot 12 maanden of een box van 12 maanden tot drie jaar.
Elke box is met veel liefde en zorg klaar gemaakt en bestaat uit gestoomde biologische groenten. Afwisslend met granen, vlees, vis of verse kruiden. Gemixt of geprakt. Afhankelijk van jouw baby’s nood. De maaltijden zijn vriesvers. Ideaal om vitaminen en mineralen te behouden. En ze bevatten geen bewaarmiddelen of kunstmatige additieven. Duurzaam en gezond dus.
Je kan éénmalig bestellen of kiest voor een maandelijks abonnement.
Bestellen doe je voor een bepaalde datum en ze hebben dan maandelijks een leveringsdatum of twee.
Waarom trekt deze webshop mijn aandacht?
In eerste plaats omdat ik mama ben van een baby boy van twee. Ik heb altijd vers gekookt voor hem, maar ik ben geen echte keukenprinses, dus het was altijd vrij eenvoudig. Ook wil ik altijd na het eten onmiddellijk de afwas doen. In het begin ging dat nog, dan zat mijn zoon in zijn wipstoel, maar ondertussen is hij flink gegroeid en haalt hij halsbrekende kunsten uit in de keuken. Altijd wanneer ik net de afwas doe.
Dus, gezonde en gevarieerde maaltijden, die een tikkeltje exotisch zijn (toch voor deze keukenprinses) én zonder afwas achteraf. Dat.Heb.Ik.Nodig!
Nog dezelfde avond plaatsen we een bestelling en wachten geduldig, doch zeer enthousiast af.
Wat leer ik uit dit verhaal?
Het is corona en voor sommige ondernemers is dit een zware periode. Maar deze mensen bleven niet bij de pakken zitten en creëerden nieuwe opportuniteiten. Er zijn altijd nieuwe mogelijkheden. Grijp je dromen vast en ga er voor!
En ja, een paar minuten op tv on prime-time is dus een grote boost voor meer zichtbaarheid. Je weet dus wat je volgende marketingstrategie kan zijn 😉
Mijn ervaring met Little Pumpkin?
Het is nog even wachten (2 nov 2020) op mijn foodbox. Maar van zodra die geleverd is maak ik een mooi verslag.